Friday, September 11, 2009

INILAH UNDANG-UNDANG PERSEKUTUAN SELEPAS DI"REVIEW"


1) Berhati-hati melaungkan seruan azan 5 kali sehari kerana telah dipertikaikan oleh segelintir kafir harbi yang sesat. ANTIPKRSARAWAK: Tidak lama lagi Malaysia akan bertukar menjadi Singapura Junior!

2) Pada Raya Qurban, 'Lembu' adalah haram untuk dikorbankan kerana lembu adalah binatang suci untuk agama hindu - Awas anda akan dikenakan tuduhan menghasut jika mengorbankan seekor lembu pada Hari Raya Qurban tidak lama lagi. ANTIPKRSARAWAK: Semua penternak lembu di Malaysia mestilah menukar binatang ternakan mereka kepada ayam atau ikan keli atau lintah atau dan atau selain daripada lembu!

3) Memperkatakan perkara berkaitan hak-hak orang Melayu adalah dilarang sama sekali kerana anda akan dituduh bersikap/sifat perkauman. ANTIPKRSARAWAK: Orang Melayu / Bumiputera mestilah akur bahawa negara ini Rakyat yang punya. Kerana tiada lagi Ketuanan Melayu / Bumiputera tetapi yang ada hanyalah Ketuanan Rakyat!

4) Memperjuangkan agama Islam atau penubuhan negara Islam jika degil label ektremis agama akan melekat ke muka anda walaupun tanah Melayu ini Islam adalah agama rasmi.ANTIPKRSARAWAK: Selapas ni Pas dengan sokongan PKR dan DAP boleh isytihar potong "kote" salah satu penderaan fizikal kepada orang Islam. Majlis Peguam akan pertahankan hak-hak individu iaitu mahukan kebebasan!

5) Anda dilarang mengkritik bangsa pendatang tapi anda dibenarkan membiarkan diri anda dikritik dan hina oleh bangsa pendatang. ANTIPKRSARAWAK: Melayu / Bumiputera mestilah berdiam diri sahaja kerana mereka pendatang tidak mengerti mengenai sejarah. Bukan salah mereka!

6) Orang-orang Melayu Islam dilarang sama sekali membuat rumah yang besar-besar seperti istana walaupun mampu, jika degil nasib anda akan sama dgn nasib Dr. Khir Toyo dan Allahyarham Datuk Zakaria. ANTIPKRSARAWAK: Mana-mana individu Melayu / Bumiputera yang mampu dan berada akan dituduh rasuah.

7) Anda harus membenarkan dan membiarkan ladang-ladang babi yang dibina secara halal atau haram di tempat atau tanah anda kerana bangsa pemakan babi tidak mahu kampung mereka tercemar dengan bahan buangan babi-babi ini 'TAPI KAMPUNG MELAYU TARA APA'.ANTIPKRSARAWAK: Melayu / Bumiputera disaran menjadi penternak babi kerana ramai yang akan memakannya. Ingat, babi sahaja. Lembu tidak boleh sama sekali!

8) Masjid atau surau jika hendak dibina harus mendapatkan kebenaran tapi kuil atau tokong bebas dibina di mana-mana walaupun di sebelah rumah anda atau surau/masjid.ANTIPKRSARAWAK: Masjid dan surau telah membuat pencemaran bunyi seawal subuh lagi. Oleh itu pembinaannya mestilah dihadkan selain bunyi azan mestilah diperlahankan!

9) Anda dilarang sama sekali menghina agama lain tapi harus membenarkan agama Islam dihina oleh bangsa-bangsa pendatang. ANTIPKRSARAWAK: Umat Islam di Malaysia mestilah membiarkan agama Islam dihina dan dipijak serendah-rendahnya oleh golongan bukan Islam yang anti Islam kerana mereka tidak faham mengenai Islam. Maka adalah menjadi tanggungjawab umat Islam semua memberi penerangan kepada mereka yang tidak reti-reti nak faham itu! Kalau mereka tak faham jugak, tidak mengapa. Umat Islam yang salah kerana tak pandai beri penerangan / berdakwah!

10) Anda dilarang sama sekali mengambil atau mengungkit hak-hak bangsa pendatang tapi anda harus membenarkan hak-hak anda seperti tanah wakaf atau sebagainya diambil oleh bangsa-bangsa pendatang. ANTIPKRSARAWAK: Sudah disebut sebelum ini, negara ini bukan Melayu / Bumiputera yang punya. Negara ini milik rakyat! Maka rakyatlah yang patut menjayakannya. Pergi jahanam Ketuanan Melayu / Bumiputera, angkatlah Ketuanan Rakyat!

sumber : ANTIPKR SARAWAK BLOGSPOT

No comments: