Monday, January 12, 2009

Ezam Bongkar "Rahsia 8 September Anwar"


Dalam kepenatan baru tiba dari Kuala Lumpur terus ke K Terengganu, tak sampai pun 10 minit tiba di tempat ceramah, Ezam Mohd Nor tidak menghampakan hampir 1,000 hadirin yang datang mendengar ceramah sulungnya malam tadi…..

Kemunculan Ezam yang amat dinanti-nantikan oleh pengundi di Kuala Terengganu menyaksikan satu lagi Pembongkaran Eksklusif tentang manusia durjana bernama Anwar Ibrahim!

Ezam telah berjaya menarik perhatian semua hadirin apabila mengulas tentang Isu 6 Kotak Dokumen Rasuah. Isu ini cuba dimainkan oleh beberapa pendekar pendekar tempang Anwar yang sanggup menjadi cicak mengkarung. Ternyata permainan ini sudah memakan diri mereka sendiri.

Selain berjaya menjelaskan keadaan sebenar bahawa Anwar yang menyimpan kesemua 6 Kotak Dokumen Rasuah, diamana Ezam telah pun memberikan kenyataan ini kepada pihak polis sewaktu siasatan keatasnya sekitar tahun 1999, lahir pula sebuah kisah mendedahkan tembelang Anwar Ibrahim…..

“Sebenarnya sewaktu saya berdua bersama Anwar berbincang mengenai 6 Kotak ini selepas beliau dipecat, Anwar telah memberikan satu arahan kepada saya, dan saya masih simpan rahsia tersebut sehingga ke hari ini..” kata Ezam

“tidak ada seorang pun yang tahu apa yang Anwar arahkan untuk saya lakukan, dan saya masih ingat sampai ke hari ini, tarikh peristiwa tersebut..” tambah Ezam.

“kalau kita semua masih ingat, 7 September 1998, Anwar telah menghentam Tun Mahathir dengan pelbagai kata-kata selepas beliau dipecat dari semua jawatan… Tetapi, keesokkan harinya, pada 8 September 1998, Anwar telah mengarahkan saya untuk membantunya berdamai dengan Tun Mahathir..” begitulah cerita Ezam malam tadi.

Sudah pasti Ezam masih ingat tarikh tersebut sebab pada hari yang sama, isterinya yang dikasihi telah dimasukkan ke hospital untuk melahirkan anak bungsu mereka, itulah kali pertama Ezam tidak berada disisi isterinya disaat menyambut kelahiran anaknya kerana mahu membantu bekas bossnya, Anwar Ibrahim.

Inilah rupa manusia durjana bernama Anwar yang handal menari Kopi Dangdut memperdaya rakyat secara sembunyi, hari ini membakar semangat pengikut-pengikutnya kununnya lantang menentang Tun Mahathir tetapi keesokkan harinya mahu pergi menyembah kaki mantan Perdana Menteri itu…..

Ezam diakhir ceramah mencabar Anwar untuk turun ke K Terengganu memberikan jawapan kepada persoalan tersebut, itu pun sekiranya Anwar berani untuk berbuat demikian. Setelah selesai berceramah, sewaktu ditanya oleh wartawan media apakah Ezam masih menyimpan bukti keatas tindakan serta arahan Anwar itu, Ezam mengakui bukti itu ada padanya, tetapi enggan menjelaskan secara terperinci kerana mahu tunggu jawapan Anwar Ibrahim terlebih dahulu...

Ternyata Ezam kini membuka gelanggang untuk bertarung dengan Anwar dan di waktu yang sama tidak akan melayan pendekar pendekar tempang tunggangan Anwar …. Rakyat K Terengganu bertuah kerana menjadi yang pertama mendengar rahsia selama 10 tahun disimpan oleh Ezam. Malam ini, 11 Januari, Ezam dan rakan rakannya akan sekali lagi berceramah di Perkarangan Rumah Flat Lama Blok C, Bukit Kecil yang berhampiran dengan pejabat Perhubungan PKR Terengganu.

Sifir politik Anwar mahu membenam Ezam dengan mengarahkan barua baruanya untuk membangkitkan Isu 6 Kotak kini menjadi racun untuk beliau telan apabila rahsianya yang selama ini disimpan oleh Ezam sejak 8 September 1998 terbongkar…..

Apalah nasib Anwar, selepas Pembohongan 16 September, kini muncul Rahsia 8 September…..





Para wartawan dari pelbagai media seperti Ntv7, RTM, The Star, Sinar dan lain lain telah menyerbu Ezam sebaik sahaja selesai berceramah untuk bertanyakan tentang pembongkaran terbaru Ezam keatas Anwar Ibrahim dalam kisah "Rahsia 8 September….."


CERAMAH SULUNG EZAM SUKSES..!!





Selain daripada Ezam, beberapa bekas pimpinan Keadilan turut sama berceramah malam tadi, dari kiri Hamdan Taha [Bekas Timbalan Ketua Pemuda], Lokman Adam [Bekas Setiausaha Pemuda] dan Hamidzun Khairuddin [Bekas Ketua Pemuda Sgor]

Sumber : http//:gerakan-anti-pkr.blogspot.com

No comments: