Friday, January 6, 2012

Kenapa si TUA berKOTE BENGKOK ini patut diPENJARAkan sebelum bala Allah SWT menimpa kita semua..

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Ibarat MARAHkan NYAMUK, kelambu diBAKAR.. Apa pun apa JENIS pepatah Melayu diKELUARkan ketika ini rasanya sudah tak bawa MAKNA pun kepada puak-puak PKR yang GILA nak memperTAHANkan Penasihat PKR yang berKOTE BENGKOK ini.. Dengan kata lain, kalau NEGARA ini hendak diBAKAR mereka sekali pun, mereka akan BAKAR seolah-olah macam ianya HARTA Tok NENEK mereka.. Pada mereka, demi 'menyayangi' si KOTE BENGKOK yang GAGAL meNAFIkan dirinya LELAKI Y dalam sebuah video SEKS, mereka akan sanggup berbuat apa saja!

Begitu HEBATnya penangan KOTE BENGKOK di dalam PKR.. Mengalahkan PELACUR yang DAHAGAkan aksi RANJANG.. Hakikatnya, mereka GAGAL meNAFIkan segala-galanya demi menyelamatkan si KOTE BENGKOK ini?

- Mereka GAGAL meNAFIkan bukti DNA Penasihat PKR yang WUJUD dalam JUBOR bekas pembantu PERIBADInya?

- Mereka GAGAL meNAFIkan LELAKI Y dalam video SEKS yang diDEDAHkan DATUK T itu bukan Penasihat PKR?

- Mereka GAGAL memaksa Penasihat PKR berSUMPAH bersama-sama DATUK T dan mangsa JUBORnya?

- Mereka GAGAL meminta Penasihat PKR menunjukkan Jam OMEGA bagi meNAFIkan ianya di dalam tangan DATUK T?

Semuanya GAGAL, GAGAL dan GAGAL! Mereka cuma BERJAYA menipu beberapa orang yang BODOH untuk menyertai DEMONSTRASI bagi memperTAHANkan si KOTE BENGKOK ini dari 'MENGINAP' di JEL Sungai BULOH.. ->KLIK<-

Hakikatnya, jika si KOTE BENGKOK diBEBASkan, pasti NEGARA kita akan menerima bala daripada Allah SWT seperti mana umat Nabi Luth AS dan penduduk bandaraya POMPEII di Itali yang dikambus hidup-hidup dalam LETUPan gunung BERAPI.. Apakah kita ingin menjadi sedemikian? Wajarkah kita mengorbankan JUTAan NYAWA tidak berDOSA hanya kerana si TUA berKOTE BENGKOK yang umurnya dah masuk usia SENJA? Apa kata anda?

Untuk menguatkan lagi TUDUHan, Penasihat PKR berKOTE BENGKOK ini jugak tidak pernah TAMPIL untuk MENYAMAN individu berikut yang menDEDAHkan perilaku SEKSnya tanpa HENTI? Secara LOGIKnya, dia boleh aje MENYAMAN individu berikut jika dia mahu memBUKTIkan dirinya di pihak yang BENAR?

1) Ummi Hafilda binti Ali - SAKSI utama dalam KES 'menJUBOR'nya yang PERTAMA dahulu..

2) Nallakarupan - SAKSI utama yang pernah diPENJARAkan bersamanya kerana diKATAkan men'SUPPLY' keperluan SEKS Penasihat PKR..

3) Datuk ESKAY - Haa... Ini yang PELIK.. Kenapa sampai sekarang dia tak SAMAN-SAMAN? Sebaliknya dia yang menikus dengan orang nih? "Eskay, WHERE are YOU?" - SMS yang KONONnya diHANTAR selepas berAKSI dengan amoi CINA dalam video SEKS tersebut.. Kalau bukan, SAMAN je la? TAKUT?

4) Datuk Zul NORDIN - Bekas PEGUAMnya yang boleh diKATAkan penyokong RAPAT dia.. Menyatakan keSANGGUPan untuk jadik SAKSI pemBELA dalam MAHKAMAH tetapi diTOLAK Penasihat PKR yang sebaliknya KEKAL mahu memanggil orang lain yang tak ada kena mengena? KENAPA agaknya ye?

Tindak-tanduk Penasihat PKR sendiri yang menyebabkan DIRInya terPERANGKAP lepas tuh nak HERET seluruh NEGARA untuk 'diBAKAR' bersama-sama dalam RUSUHan dan DEMONSTRASI? Untuk apa? Adakah LOGIK dia nak menyamakan dirinya seperti tokoh-tokoh DEMOKRASI sanjungan BARAT di Timur Tengah sedangkan tokoh-tokoh tersebut tak pernah pun terDEDAH rupa bentuk KOTE mereka dalam mana-mana video SEKS? Pelikkan? Atau agaknya OTAK dah tak berFUNGSI? KAH!KAH!KAH!

NEGARA bukan sahaja diANCAM oleh RUSUHan demi memperTAHANkan si TUA berKOTE BENGKOK ini.. NEGARA jugak sedang diANCAM keRUNTUHan SISTEM keHAKIMan akibat beberapa ahli Majlis PEGUAM yang terang-terangan MENYOKONG agenda sebegini sedangkan ianya jelas mengHINA mahkamah? Majlis PEGUAM menjadi DAYUS apabila si TUA berKOTE BENGKOK ini berterusan mengHINA mahkamah dan dia sendiri yang dok TANGGUHkan perBICARAan sehingga ianya berDEKATan dengan tarikh PRU-13? Salah siapa? Bukan dia sendiri ke penyebabnya?

Mereka boleh berCAKAP besar untuk panggil beRATUS ribu orang sekali pun.. HAKIKATnya, jumlah yang HADIR sebenarnya semakin meROSOT.. PKR patut MALU kerana semasa pemilihan parti mereka GAGAL menunjukkan keTELUSan 'RATUSan RIBU' orang ini.. Lebai PAS pulak begitu BODOH kerana elok-elok ada PEMIMPIN yang 'BAIK' macam Dr. Hassan Ali dan Ustaz Nasha, yang buat KERJA terKUTUK umat Nabi LUTH AS jugak yang nak diSANJUNG? Kalau Allah SWT turunkan BALA nanti, ingat Pok Nik 'ALAIHISSALAM' tuh DOAnya diterima ke?

Wallahualam..


No comments: