Wednesday, July 15, 2009

Melayu Semakin Bersatu : Lihatlah di Manik Urai



Kalah menang perkara biasa. aku menungukan indikasi perbezaan keputusan pilihanraya mac 2008 dan manik urai..


KONKLUSI DAN INDIKASINYA MAKIN KUAT..

di wakaf mempelam calon pas wahid endut hilang undi melayu di kawasan kuatnya, nizar barua waktu bertanding di bukit gantang hilang 5000 undi melayu dan malam ini pas hilang 1287 lebih undi melayu di manek urai..

PROTES MELAYU TERUS KONSISTEN, AYUH KUATKAN USAHA PENERANGAN. UMNO JANGAN TIDO, TERUTAMANYA UMNO DI NEGERI-NEGERI YANG KALAH. PENANG,KEDAH DAN SELANGOR !

Sumber : Blog antipkr

1) Keputusan pilihanraya kecil Manek Urai telah memberi mesej yang jelas bahawa PAS sudah tidak dipercayai oleh rakyat kelatan. Mereka sudah berani meyuarakan rasa tidak puas hati mereka terhadap kerajaan PAS pimpinan Guru Nik Aziz yang nyata-nyata sudah lari dari konsep awal penubuhan PAS.

2) Kawin Gantung antara PAS+PKR+DAP telah meruntuhkan kepercayaan rakyat terhadap parti itu. PAS lebih banyak mengikut keputusan DAP dan PKR berbanding dengan membuat keputusan sendiri.

3) Tahniah diucapkan kepada Pimpinan YAB Datuk Seri Najib atas perubahan yang telah beliau janjikan terhadap rakyat tanpa mengira warna kulit. Konsep 1Malaysia telah menyelami jiwa rakyat dan seluruh rakyat Malaysia menyokong kepada gagasan itu.

No comments: