Tuesday, January 10, 2012

KEGAGALAN AZMIN DAN KOBODOHAN SAM KETOT TERSERLAH !!!


Kepada yang sampai awal di persekitaran Mahkamah Jalan Duta pagi semalam,pastinya nampak bagaimana Azmin menjerkah Shamsul Iskandar kerana menurunkan tandatangan di dokumen PDRM.Azmin kecewa kerana Ketua AMK membuat tindakan bodoh untuk menurunkan tandatangan sedang kan Latheefa Koyak sudah berulang kali menyatakan JANGAN TANDATANGAN apa-apa dokumen sekalipun.

Latheefa juga mengingatkan agar semua wakil PKR yang bertemu PDRM untuk membawa ‘air mineral’ sendiri sewaktu berbincang dengan PDRM.Nasihat Latheefa Koya gagal didengar oleh Sam Iskandar.Lawyer yang grad UIA (tapi bebal) itu terus menandatangani dokumen PDRM tanpa ada rasa segan silu.Sam terlalu seronok menjadi KOMANDER rali pagi semalam kerana dia sudah pun mendapat kepercayaan Anwar yang hebat.

Inilah yang membuatkan Azmin Ali naik angin.Sam gagal dengar nasihat.Peruntukan RM200,000 untuk mengurus pengangkutan,elaun hadir,keselamatan dan sebagainya sudah Azmin serahkan kepada Sam dua minggu lalu.Kehadiran ??? Tidak seperti yang Azmin jangka.mana 100 ribu ???

Sebenarnya,himpunan pagi semalam adalah satu ‘litmus test’ kepada kewibawaan Azmin dalam mengurus parti.Nampak gagal dan kacau bilau.Banyak benda yang tak settle.Kebanyakan yang hadir adalah kalangan ahli PKR Gombak dan PKR Ampang Jaya.Cabang lain tak nampak muka. Azmin naik angin lagi.SMM yang janji untuk menghantar 5,000 orang juga gagal.Duit sudah ambil. Hancur lagi.

Apapun, PKR kena rasional dan menerima apa sahaja keputusan mahkamah. Seperti yang Anwar ungkap di Pandan, ‘ini pilihan saya,saya pilih untuk berada dalam keadaan ini’.

Tahniah Anwar ibrahim


MUAHAHAHAHAHA....

No comments: