Monday, June 27, 2011

CERITA DONGENG EKSLUSIF 18 SX - Skandal Najib Razak Pula Di Bongkar





Lepas satu maka satu lagi isu FITNAH dan Rekayasa yang cuba di timbulkan oleh Kepimpinan Pakatan Rakyat yang mana di sebarkan oleh pencacai pencacai Cybertroopers mereka melalui Blogg dan facebook.

Mangsa serangan tidak lain dan tidak bukan adalah tertumpu kepada Dato Seri Najib Razak Perdana Menteri Malaysia yang kita semua tahu dengan kepimpinan nya waktu ini kerisauan telah menyebabkan pihak Pakatan pembangkang semakin gusar dan gundah gulana.

Gambar di atas merupakan isu RECYLE yang di ulang berulang ulang kali sejak berapa tahun yang lalu dan kini nampaknya kembali di hangatkan kembali memandangkan isu FITNAH mereka dalam Kes Pembunuhan Altantuya tidak menjadi dan telah di tolak Rakyat Malaysia.

Skandal Pak Jib dengan Ziana Zain di jangkakan akan menaikkan sentimen membenci Najib Razak dan seterusnya menghilangkan keyakinan rakyat kepada Perdana Menteri dan seterusnya Barisan Nasional.

Itu lah modus Operandi mereka Pakatan Pembangkang dan hal ini bukan baru malah sudah bertahun lamanya mereka memainkan strategi ini.

Namun bagi rakyat yang celik mata dan buka mindanya pasti tidak akan terpengaruh dengan Dakyah Rekayasa sebegini kerana sehingga hari ini seorang pun Pemimpin Pakatan Pembangkang mampu tampil ke hadapan dengan bukti yang ada untuk menjatuhkan Najib Razak. Yang sering di mainkan mereka semuanya adalah rekayasa Fitnah dan itu pun di lakukan secara sembunyi sembuyi bagaikan Jalang yang keluar di malam hari.

Rakyat sendiri boleh menilai hal ini dan fikirkan lah dengan sebaik mungkin dengan apa yang ada sebagai rujukan. Gomo CABAR jika ada bukti sila tampilkan dan jangan sekadar memutarbelitkan apa yang telah di keutarakan.

Ingat lagi kah kita dengan kenyataan Dato Seri Anwar Ibrahim yang menyatakan beliau ada menyimpan gambar Najib Razak bersama Altantuya? Sehingga ke hari ini beliau Pak Sheikh masih lagi GAGAL menunjukkan Bukti Bergambar yang kononya ada pada beliau.

Begitu lah juga dengan hal hal yang lain dan termasuk sekali dengan isu Jam Tangan OMEGA yang mana Anwar Ibrahim sendiri nyatakan bahawa Jam Tangan tersebut berada dalam simpanan nya dan di simpan rapi oleh Wan Azizah. Namun sehingga kini Anwar Ibrahim masih juga GAGAL menunjukkan Jam Tangan OMEGA tersebut kepada Rakyat Malaysia.

Kenapa perlu simpan segala Bukti yang ada jika sudah lihat PUTRAJAYA di depan mata? Bukankah dengan Bukti yang Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat perolehi boleh menjadikan Najib Razak gulung tikar? Perlu tunggu apa lagi?

Ohhh Barngkali menanti 16 September tahun ini agaknya!!!

Apa pun Gomo nak ingatkan rakyat Malaysia agar menilai Dua Gambar di bawah ini dan jadikan lah ianya sebagai pedoman dalam menentukan Mana Yang Hak, Mana Yang Bathil. Allah sentiasa bersama orang yang benar. Amin....


Anugerah Allah


ANUgerah Tuhan


Psssttt....Gambar Nuar dah terang terang SAH, nak MUHUNG apa lagi?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT
SUMBER:PAPAGOMO BLOG

No comments: