Monday, June 21, 2010

Video Seks Eli Wong Dalam Genggaman Anwar?

YB Pakatan Rakyat terhangat di pasaran sekali lagi menjadi tumpuan rakyat Malaysia. Jika dulu, YB ini begitu hangat dengan gambar-gambar bogelnya yang dipaparkan di internet oleh pihak-pihak tertentu, kini YB yang dikatakan masih "gadis suci" ini dikatakan mempunyai video berkaitan seks! Siapa YB itu? YB itu tidak lain tidak bukan YB Eli Wong dari Bukit Lanjan! Itulah yang didedahkan oleh YB Bayan Baru, Dato' Seri Zahrain Mohamad Hashim.
YB Zahrain mendedahkan bahawa, cerita sebenar tentang video gambar-gambar bogel Eli Wong adalah dari bekas "boss"nya iaitu Dato' Seri Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim dikatakan telah mengaku pada Zahrain bahawa dia memiliki video konstroversi Eli Wong tersebut. Demi mempertahankan ceritanya ini, Zahrain sanggup bersumpah!


Persoalannya, kenapa Anwar menyimpan video Eli tersebut? Bagaimana pula caranya dia memiliki video tersebut? Siapa yang kasi padanya?

Zahrain mendedahkan bahawa Anwar mempunyai niat buruk terhadap Eli Wong ketika itu. Memandangkan Eli Wong kurang rapat dengannya, maka Anwar berniat untuk menyingkirkan Eli dari kedudukannya. Malah menurut Zahrain, Anwar sendiri mahu pemimpin-pemimpin PKR terus menerus memainkan isu "gambar bogel Eli Wong" itu sebagai tekanan terhadap ADUN Bukit Lanjan itu meletak jawatan.

Namun, Eli Wong masih kekal sebagai YB Bukit Lanjan walaupun cuba di"aniayai" oleh ketuanya sendiri. Itupun setelah taktik ketuanya itu tidak menjadi berikutan sokongan dari pelbagai pihak terhadap Eli. Ramai yang bersimpati pada Eli ketika itu termasuklah dari muslimat PAS, NGO, dan beberapa YB dari BN sendiri. Anwar terpaksa mendiamkan diri.

Nampaknya, bertambahlah koleksi siri video seks VIP politikus di Malaysia. Menurut bekas "supplier" dan bekas rakan baik Anwar, Nallakaruppan, dia mempunyai beberapa koleksi video seks luar tabi'i Anwar yang tersimpan rapi di satu tempat "rahsia". Nalla hanya akan mendedahkan kandungan video tersebut jika dia diancam Anwar, itu katanya. Namun seperti biasa, Anwar menafikan dakwaan Nallakaruppan itu.

Chua Soi Lek yang kini menjadi Presiden MCA pula pernah didedahkan video seksnya di internet. Pendedahan itu telah menyebabkan beliau meletak jawatan secra sukarela. Malah dengan "gentlemen"nya, beliau sendiri mengakui ada melakukan perkara yang "tidak bermoral" tersebut. Namun, mungkin beliau adalah berbangsa Cina dan bukan muslim, maka isunya itu boleh diterima oleh kaumnya dan kini dinobatkan sebagai ketua MCA.

Kini Eli Wong pula masuk senarai. Tak tahulah sama ada Eli Wong sanggup mengaku macam Chua Soi Lek juga atau tidak. Dan terserahlah sama ada Anwar mahu mendedahkan atau tidak tentang video seks Eli Wong dan "konspirasi"nya yang tidak menjadi tersebut. Tapi pada pandangan saya, Sampai mati pun Eli Wong mahupun Anwar takkan mengakui salah laku mereka itu walaupun ada bukti kukuh mengenainya. Biasalah, PKR mana ada pernah mengaku salah!

Apa pun, yang paling dinantikan ialah video seks Anwar sendiri. Entah bila Nalla akan "berani" mendedahkan video seks "gay" yang dibintangi Anwar tersebut. Tapi pada pandangan saya pula, biarpun Nallakaruppan mendedahkan video seks Anwar tersebut, adalah amat mustahil untuk Anwar mengakuinya. Gerakan penafian besar-besaran akan diarahkan Anwar ke seluruh Malaysia dan dunia. Alasannya adalah seperti biasa, "fitnah", "konspirasi tertinggi", "super imposed video" dan pelbagai lagi. Siapa tak kenal Anwar yang terkenal dengan jutaan alasan! Biasalah tu. Itu semua wayang Anwar. Hanya yang "tidak rasional" sahaja yang akan tertipu akalnya!

No comments: